• Voor 15:00 uur besteld morgen in huis!

  • Gratis verzending

  • Showroom in centrum Groningen

  • Achteraf betalen met AfterPay

Klantenservice

Contact

Hebben wij uw vraag niet kunnen beantwoorden via veelgestelde vragen? Dan zijn er diverse mogelijkheden om contact met ons op te nemen om uw vraag zo snel mogelijk te beantwoorden

 mail        Via mail: info@bauhauschairs.nl (tijdens kantoortijden binnen 2 uur antwoord op uw vraag)

whatsapp         +31 (0)73 205 04 86  (ma t/m vr van 10.00 uur - 17.00 uur)

livechat   Via Livechat: www.bauhauschairs.nl (klik op de "chat nu" functie)

 

Showroom

Adres: Oosterstraat 36
Postcode: 9711 NV Groningen


Openingstijden:

Maandag: Gesloten
Dinsdag: 9.30 uur tot 17.30 uur
Woensdag: 9.30 uur tot 17.30 uur
Donderdag: 9.30 uur tot 17.30 uur
Vrijdag: 9.30 uur tot 17.30 uur
Zaterdag:  Gesloten
Zondag: 13.00 uur tot 17.00 uur

 

Let op: We hebben niet alle producten ook in onze showroom staan. Komt u voor een bepaald product kijken? Neem dan even van tevoren contact met ons op en wij bekijken de voorraad in de showroom voor u! 

 

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht, of is er onverhoopt een defect aan uw goederen? Laat het ons weten! 

Iedere klacht behandelen wij met grote zorg. Wat wij van u verwachten is een duidelijke omschrijving van de klacht/defect geïllustreerd door een foto in de bijlage. Wij reageren op werkdagen binnen 24 uur op uw klachten en streven er naar altijd tot een zo goed mogelijke oplossing te komen. Klachten/defecten kunt u mailen naar info@bauhauschairs.nl, u wordt verzocht het bestelnummer te vermelden bij uw klacht of defect. 

Onze service is geheel kosteloos!  Wij hebben als leverancier de verantwoordelijkheid voor het leveren een goed product, mocht u te maken hebben met een defect zullen wij dit altijd voor u oplossen.

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@bauhauschairs.nl Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Levering

Bestelt u bij ons voor 15.00 uur, dan kunnen wij bijna alle artikelen de eerstvolgende werkdag bezorgen, waar en wanneer u dat wilt. Ruim 70% van onze artikelen zijn direct uit voorraad leverbaar. Staat er bij een product een levertijd vermeld? Dan geldt de levertijd die bij het product staat vermeld.

 

Retourneren

Bent u niet tevreden over uw product(en) en wenst u deze te retourneren? U kunt binnen 14 dagen na ontvangst producten retourneren. U hoeft hiervoor geen reden voor op te geven en kunt binnen deze periode ten alle tijde uw pakket retourneren.

U vind hier onze gehele retourprocedure.

 

Garantie

U heeft standaard één jaar garantie op al onze producten.

 

 

 

Direct 5 euro korting op uw bestelling?
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang direct uw kortingscode (minimaal bestelbedrag 50 euro)
Kortingscode::
Vandaag besteld voor 15.00 uur? Morgen GRATIS thuisbezorgd!