• Voor 15:00 uur besteld morgen in huis!

  • Gratis verzending

  • Showroom in centrum Groningen

  • Achteraf betalen met AfterPay

Veelgestelde vragen

  •  Levering


    Kunt een tijdsindicatie geven voor de levering?

    Wij kunnen u helaas geen tijdsindicatie geven voor de Levering met DHL. Zij zullen langskomen tussen 9.00 en 17.30 uur. U kunt uw zendingen volgen op www.dhl.nl met de track & trace code die u per mail van ons ontvangt zodra uw bestelling verzonden wordt.


    Kan ik een afspraak maken voor een leverdag?

    Ja dit is zeker mogelijk. Tijdens het bestelproces heeft u de mogelijkheid een leverdag aan te geven.


    Leveren jullie ook in België?

    Wij leveren al onze producten gratis in de gehele Benelux! Indien u vandaag voor 15:00 uur bestelt, heeft u uw bestelling morgen al in huis!


    Wat zijn de verzendkosten voor de bestelling naar België?

    Wij leveren al onze producten gratis in de gehele Benelux! Indien u vandaag voor 15:00 uur bestelt, heeft u uw bestelling morgen al in huis!


    Kan ik mijn bestelling ook onder rembours laten versturen?

    Ja, dit is mogelijk. De kosten voor de rembours zending bedragen € 14,95. U dient het totaalbedrag dan contant te betalen aan de chauffeur van DHL. (Pinnen is helaas niet mogelijk).


    Kan dan de chauffeur even van te voren bellen als hij er bijna is?

    Helaas kunnen wij geen tijdsindicatie geven voor de levering met DHL. Zij zullen langskomen tussen 9.00 en 17.30 uur. Daarnaast bieden zij helaas niet de service even van te voren bellen alvorens er wordt geleverd.


    Is het ook mogelijk dat DHL de bestelling in de tuin of onder de overkapping zet?

    Dit is helaas niet mogelijk. Er dient iemand te tekenen voor ontvangst van het pakket. U zou wel een briefje op deur kunnen plakken voor de chauffeur van DHL dat het pakket bij de buren afgeleverd kan worden.


  •  Klachten


  • Ik heb schade aan mijn product, wat moet ik doen?

    Stuur ons a.u.b. per mail een omschrijving van het defect/beschadiging met daarbij foto's. Dan zullen wij het probleem zo spoedig mogelijk oplossen.


    Hoe gaat het omruilen van een beschadigd product in zijn werk?

    De omruilopdracht zal worden uitgevoerd door onze transporteur DHL. Zij zullen langskomen op een door u gekozen werkdag tussen 9.00 en 17.30 uur.


  •  Overige vragen


    Wanneer gaat jullie showroom open?

    Wij kunnen helaas nog geen concrete informatie geven over de opening van onze showroom. Momenteel zijn wij druk bezig met het zoeken van een geschikte locatie.


    Kan ik de stoelen ook ergens zien en even testen voordat ik ze koop?

    Wij hebben helaas nog geen showroom waardoor het niet mogelijk is de stoelen eerst te zien voordat u tot een eventuele aankoop overgaat. Indien u de stoelen zou bestellen en deze niet zouden bevallen kunt u deze gewoon weer retourneren. De eventuele retourkosten zijn € 12,50 per pakket.

Direct 5 euro korting op uw bestelling?
Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang direct uw kortingscode (minimaal bestelbedrag 50 euro)
Kortingscode::
Vandaag besteld voor 15.00 uur? Morgen GRATIS thuisbezorgd!